donderdag 22 september 2011

Christmas!

Hoi Allemaal,

eerst wil ik julie allemaal even bedanken voor de leuke berichtjes die ik altijd krijg.
Ik vind het erg leuk dat jullie de moeite nemen om op mijn blog te kijken!

Vandaag heb ik weer een kerstkaartje gemaakt.


De materialen die ik gebruikt heb om dit kaartje te maken zijn:
- Papier van pion
- magnolia stempels
- copics
- magnolia doohickey
- sneeuwvlokken pons van kars
- jute
- kant
- wondgaasje
- bloemetjes van wild orchid
- spellbinders
- parels
- beige brillians inkt om een oud effect te krijgen

Met deze kaart wil ik graag meedoen aan de volgende challenges:

Ook wilde ik nog even zeggen dat ik vorige week de scrap cards challenge gewonnen had en dat er gisteren een leuk pakketje op de deurmat lag! Heel erg leuk natuurlijk.
En ik wil suze en marjan hier dan ook heel erg voor bedanken!
Altijd leuk om te weten te komen dat je creaties gewaardeerd worden!

Ik wens iedereen nog een hele fijne dag toe!

Liefs, Jaimy





23 opmerkingen:

  1. thank you Jaimy for the lovely comment on my blog. Your creations are beautiful too!!

    Fi
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, wat een schitterend kaartje ! Veel succes met de challenges. Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg mooi Jaimy, het straalt zoveel sfeer uit.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Tis weer een schattige en sfeervol kaartje.
    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  5. heel mooi kerstkaartje mooie kleuren heb je gebruikt grt jans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Weer een heel mooi kaartje!
    Groetjes Fieneke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat is een schitterende kaart geworden! Heel mooi!
    Groeten Kristel

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Jaimy,
    wat een prachtige kaart, gefeliciteerd met je gewonnen challenge en bedankt dat je meedoet met mijn candy !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat weer een prachtig kaartje Jaimy.
    Echt Super lief maar ook mooi gemaakt.


    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een schatje, prachtig in die kleurtjes

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Beautiful card! That vintage style looks wonderful!
    Thank you for joining in our Christmas sketch at the Wild Orchid Crafts challenge!!!
    Hugs, Dena

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw ik vind je kaartje heel schattig en mooi gemaakt!

    Groetjes,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig kaartje zeg!!!! Veel plezier met je gewonnen prijs!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Deze is ook weer super geworden! Veel plezier met je prijs en succes met de challenges.
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. prachtige kaart heb je weer gemaakt Jaimy.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een mooie blog heb je Jaimy, ik ben ook gelijk volger geworden.

    Groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Jaimy , wat een mooie kerstkaart is dit !! Mooie vintage kleuren. Tilda is mooi ingekleurd. En gaaf dat je een prijs hebt gewonnen ; altijd leuk !! Creatieve groetjes van Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hallo Jaimy. Wat een lieve kerstkaart heb je gemaakt , erg mooie kleuren. Ik heb hem eens aangeklikt , en dan istie nog mooier. Gefeliciteerd met de gewonnen challange.
    Groetjes Adrie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Such a sweet creation. I love the papers and embellishments. :)
    Hugs~

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Jaimy,

    Ik vind het ontzettend leuk dat je bij mij bent komen kijken. En dat je ook volger bent geworden!
    Je compliment doet me ook erg goed. Jij maakt ook ontzettende leuke creaties zeg! Ik sluit me ook bij jouw aan! Tot laterrrr ;P

    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hij is prachtig. Leuk dat je ook meedoet met de challenge van Crafty Ribbons.
    groetjes Tessa & Anke

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wow, this is so pretty. I love all the details. Thanks for playing with us at Crafty ribbons. Hugs!

    BeantwoordenVerwijderen