woensdag 26 januari 2011

Twee Babykaartjes

Hoi Allemaal,
Het is weer een paar dagen geleden,
maar ik heb het de afgelopen dagen erg druk gehad met school.
Ik moest voor iemand een paar babykaartjes zonder tekst maken.
Dit zijn twee kaartjes die hiervoor gemaakt heb.


Het is een jongetjes en een meisjes kaartje geworden.
De stempels die ik gebruikt heb zijn van Marianne Design
en dan de Eline's Babys.
 Deze heb ik ingekleurd met de Copics.
Het meisjes kaartje heb ik natuurlijk met roze papier gemaakt
Ik heb hiervoor een blok van Tilda gekozen.
En het jongetjes kaartje is natuurlijk in het blauw.
Het donkerblauw papier is van Magnolia
en het ruitjespapier van een fotografie winkel hier in de buurt.
Verder heb ik natuurlijk weer bloemetjes gebruikt.
De sprietjes die ik bij de bloemetjes heb gestoken
Heb ik zelf blauw gekleurd.
Dat gaat heel makkelijk!
Je moet gewoon witte pakken en die met de copics
in de kleur maken wat je zelf wilt.
Ik dacht dit is misschien een idee voor jullie als jullie het nog niet wisten!

Liefs, Jaimy


19 opmerkingen:

  1. Wat een lieve kaartjes heb je gemaakt, ik vind ze super geworden!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve babykaartje Jaimy, en mooi zo datrose en blauw.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schattige kaartjes heb je gemaakt.
    Groetjes Astrid & Larissa

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi gemaakt Jaimy. Vooral het babyflesje vind ik erug leuk.
    groetjes Tessa & Anke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Of het nu een jongen of een meisje wordt...beide kaarten zijn prachtig!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hoi

    wat een prachtige babykaartjes@

    ik vind ze super leuk!

    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een lieverdjes zeg,

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Allebei zijn het hele lieve schattige kaarten. Heel Mooi!
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi hoi,

    wat een lieffies!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het zijn echt twee hele lieve kaarten!

    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je babykaartjes zijn heel mooi geworden! Ik vind het ook altijd leuk om babykaartjes te maken, ze zijn zo schattig en je kunt ze nooit "zoet" genoeg maken haha.
    Fijn weekend!

    Groetjes,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dat zijn prachtige kaarten geworden Jaimy!
    Groeten Kristel

    BeantwoordenVerwijderen
  13. such cute little cards. So many wonderful things on your blog. Beautifully colored & such fun embellishments.
    Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat zijn ze schattig geworden,heel mooi Jaimy!!

    Liefst Michaela en Rachel

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Jaimy,
    Van je buurvrouw (mijn nicht) kreeg ik deze link dus heb even op je blog rondgekeken. Je maakt hele mooie kaarten, ben gelijk maar volger geworden.

    groetjes, Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een schattige baby-kaartjes !! Dat zijn zulke lieve stempels. Mooi gemaakt. Creatieve groetjes van Christa.

    BeantwoordenVerwijderen