woensdag 6 juli 2011

Weer eens een magnolia kaartje

Hoi Allemaal,

Vandaag heb ik weer eens een magnolia kaartje gemaakt.


Dit keer heb ik er voor gekozen om 2 magnoliastempels te gebruiken.
Een grote en een mini en deze heb ik ingekleurd met de copics.
Ook heb ik papier en het hekje van magnolia gebruikt.
Verder zijn de blaadjes en het takje van Marianne Design.
De vlindertjes is een ponsje van het kruitvat.
Verder zijn de bloemen weer van Wild Orchid en deze heb ik bewerkt met stickles.

Ik ben weer benieuwd wat jullie er van vinden!
Fijne avond!
Liefs, Jaimy



21 opmerkingen:

  1. Wat een schattig kaartje Jaimy, super mooie details!

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart en supermooi afgewerkt!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schitterend kaartje heb je gemaakt. Groetjes van Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een leukerdej ! mooi gedaan
    groetjes, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel erg mooi kaartje, super zo met die kleine achter het hekje!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk en mooi kaartje

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hij is weer prachtig hoor.
    groetjes Tessa & Anke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een schattig kaartje, prachtig in die kleurtjes

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtig kaartje!! Leuk zo met die grote én kleine stempel!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Jaimy , wat een lief kaartje ! En wat leuk is dat , een grote met een kleine Tilda gecombineerd. Mooie kleuren gebruikt. En een paar gave stanzen. Creatieve groetjes van Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi en lief kaartje in die roze/paars met witte kleuren. Leuk idee om 2 Tilda's te gebruiken op je kaart.

    Groetjes Samantha

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige kaart Jaimy.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Woww dat is een schitterende kaart geworden Jaimy!
    Groeten Kristel

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Super lief kaartje weer Jaimy!
    Erg mooi!
    Liefs,
    Corien.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wow gorgeous card,love the layout and colours...
    Mandy x

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Jaimy!

    Dat is lang geleden he... I.v.m. mijn zwangerschap ben ik een hele tijd niet in blogland geweest (was vreselijk moe enz.).
    En ik heb al gezien dat ik veel gemist heb, leuk ook dat je samen met je zus een vintageblog bent begonnen!
    Dit kaartje is echt prachtig geworden, ik vind die blaadjes ook zo lief die je hebruiikt hebt.

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi meiden,

    Wat een super schattig kaartje zeg!!

    groetjes, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Enig kaartje meiden.
    En ben natuurlijk ook volger geworden.

    Lieve groetjes Noriko
    www.norikoskaarten.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  19. wat een geweldig lief en leuk kaartje zeg, echt een schatje.
    wat hebben we toch een heerlijke hobby he,

    lieve groetjes
    angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Nou jullie kunnen er ook wat van hoor pracht kaartje zeg, en ben ook volger van jullie blog geworden. gr Majo

    BeantwoordenVerwijderen