dinsdag 5 juli 2011

Een nieuw blog!

Hoi Allemaal,

Sinds vandaag zijn mijn zus Mandy en ik gestart met een nieuw blog in vintage stijl.
Omdat we de laatste tijd veel vraag krijgen om projectjes in vintage stijl te maken dachten we laten we laten we hier een nieuw blog voor maken.

Vandaar dit blog:


We zouden het leuk vinden als jullie eens een kijkje komen nemen op dit nieuwe blog en natuurlijk volger worden!

Ik heb alleen een probleempje, want doordat we het nieuwe blog hebben toegevoegd aan mijn mail waarop dit blog ook al stond lukt het niet om 2 verschillende blogberichten over mezelf te krijgen.
Er staat nu dus bij dit blog ook dat het van Mandy en mij is en er staat een verhaaltje dat niet over mijn blog gaat.
Weet ieamand soms of je dit wel verschillend kan maken en hoe dat moet?
Of gaat dit helemaal niet?
Liefs, Jaimy

Geen opmerkingen:

Een reactie posten