maandag 4 juli 2011

vintage tasje

Hoi Allemaal,

Allereerst wil ik jullie allemaal bedanken voor de leuke en lieve reacties op mijn vorige kaart.
Iemand heeft pas gevraagd of mijn zus en ik een aantal vintage tasjes voor haar wilde maken.
Dit vonden we natuurlijk erg leuk en we zijn er dan ook meteen mee aan de gang gegaan.
Dit is het resultaat van een tasje dat ik hiervoor gemaakt heb.


Jammer genoeg is de foto niet zo goed gelukt en lijkt het roze op de foto erg roze.
Ik heb het papieren tasje gekocht bij ge-we hobby en deze heb ik beplakt met papier van Bo bunny.
Dit heb ik oud gemaakt met de taupe kleurige inkt van vivid.
Verder heb ik Jute, bloemetjes en touw gebruikt.

Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden!

Liefs, Jaimy





16 opmerkingen:

  1. Wauuw wat een super gaaf tasje

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. zus je tasje is echt in 1 woord...
    PRACHTIG!
    x.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het tasje is bijzonder goed geslaagd! Ik vind het écht leuk!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. WAt een onwijs leuk tasje zeg, geweldig!!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie tasje! Super goed gelukt zeg!
    Groetjes Fieneke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een gaaf tasje .
    Je bent erg op de vintage tour wel erg leuk gemaakt allemaal.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. prachtig is dit schattige vintage tasje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een leuk schattig tasje

    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schattig tasje Jaimy.

    Lieve groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  10. een super gaaf tasje heb je ervan gemaakt!

    erg mooi gemaakt!!

    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een super mooi geheel, geweldig!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtig tasje Jaimy.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een schitterend tasje Jaimy, helemaal super!!!

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtige tasje!
    Super gedaan.

    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen