donderdag 29 september 2011

kerst!

Hoi allemaal,

Vandaag hebben mijn zus Mandy en ik ons eerste bericht geplaatst op het blog van Ge-We hobby.
Kom allemaal gezellig een kijkje nemen op dat blog.
Je kunt er erg veel inspiratie op doen.

Hier is een van de kaartjes die ik heb gemaakt voor het blog van Ge-We hobby.


De stempel is van de nieuwe serie van Marianne Design die binnenkort ook bij Ge-We hobby te verkrijgen is.
Deze heb ik weer ingekleurd met de copics.
Het papier dat ik gebruikt heb is weer van Pion.
Dat blijft toch een van de mooiste merken al zeg ik het zelf!
Verder heb ik de kerstboom van Marianne Design gebruikt.
De hoekjes bovenaan de kaart is een spellbinder net zoals het ovaaltje.
Als laatst heb ik pareltjes, een wondgaasje en liquid applique gebruikt.
Ik vind zelf dat dit het kaartje net af maakt.

Met dit kaartje wil ik meedoen aan de volgende challenges:

Ik ben weer benieuwd wat jullie er van vinden.
Fijne avond!

Liefs, Jaimy





26 opmerkingen:

  1. Hoi Jaimy,

    Ik vind hem prachtig ! Helemaal top !

    Groetjes, Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O wat prachtig Jaimy,
    ik ben al helemaal fan van die nieuwe stempels !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lief stempeltje!! Heel erg mooi verwerkt met die aarde kleurtjes met wit!
    Groetjes Cornelie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Jaimy

    Wat een pracht van een kaart.
    Echt schitterend mooi.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wow wat een schitterende creatie !! Superleuke kleurtjes en supergave details. Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtig kaartje. Leuke kleur ook. Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een super gaaf kaartje.
    Groetjes Astrid & Larissa

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een allerliefst kaartje en zo mooi van kleur!!!
    En....hele leuke details..

    BeantwoordenVerwijderen
  9. prachtig kaartje heb je voor Ge-We gemaakt.

    groetjes joalnde

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Schitterend mooi! Prachtige kleurencombinate!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuk kaartje, dat boompje vind ik ook erg gaaf.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een super mooi kaartje!!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. ohhh wat een lieverd op dat prachtige kaartje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. prachtig kaartje en had hem al gespot op het ge-we blog
    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een erg mooi kaartje,erg mooi van kleur en een lief stempeltje!

    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hij is erg mooi en leuk gedaan met de sneeuw!

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Gorgeous card I love your layout and papers. Thanks for joining us at TPS, good luck with the challenge. hugs Shirleyxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  18. hoi Jaimy,
    bedankt voor je leuke reactie op mijn blog! heb hier even rondgesnuffeld en wat maak je mooie en lieve kaarten! jullie andere blog is ook erg gaaf, daar ga ik ook nog even lekker rondneuzen.
    vervelend dat jullie blogs door elkaar lopen. ik heb dat ook een keer gehad toen ik een tweede blog ging maken op hetzelfde emailadres... alleen maar ellende :-), dus heb er uiteindelijk maar een verwijderd en een extra emailadres gemaakt, maar ja, dat is natuurlijk niet een oplossing. succes en hoop dat je het nog voor elkaar krijgt.
    groetjes danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hallo Jaimy, alles aan deze kaart klopt, de kleuren, de sketch, de stempel met de ekrstboom. Echt prachtig gedaan.
    Groeten Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Schitterend Jaimy en bedankt voor je reactie op mijn blog!

    lieve groetjes Amanda

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Lovely card thanx for joining us at Digistamps4joy...And good luck..

    Caz DS4J DT

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Een super mooie kaart, heel chique en met een schattige stempel!
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een schatje zeg, mooi ingekleurd, mooi papier, en die boom is ook erg leuk.
    lieve groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Fantastic work! Thanks for joining us at Sparkles Forum. I hope to see you there again soon,
    Tracey
    x

    BeantwoordenVerwijderen