zaterdag 24 september 2011

Opendag Ge-We

Hoi allemaal!

Vandaag was dan eindelijk de opendag van Ge-We hobby!
Mijn zus en ik mochten demonstreren en dat was natuurlijk erg leuk.
We hebben stempels ingekleurd met de derwent potloden, onze vintage creaties laten zien en we hebben laten zien hoe liquid applique werkt.

Het was heel erg leuk om mensen tegen te komen die zeiden:
hé ik ken jou van het blog! Echt super leuk.

Natuurlijk hebben we ook foto's gemaakt!

Het was erg leuk om de verschillen te zien tussen iedereen die demonstreerde.
Toch iedereen heeft zijn eigen stijl.
Het was echt heel gezellig!

En als klap op de vuurpijl vroeg Gerda van Ge-We hobby ons of we in het designteam wilde komen.
Daar hebben we natuurlijk meteen JA op gezegd!
We hebben er super veel zin in en we hopen dan ok dat jullie geregeld eens een kijkje komen nemen op dat blog.

Iedereen een heel fijn avond toegewenst en ik probeer morgen weer een kaartje op mijn blog te plaatsen!

Liefs, Jaimy




17 opmerkingen:

  1. leuk zeg
    nou doe je best in het designteam!
    fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, een hele mooie sfeerimpressie, ziet er errug gezellig uit die open dag. Hartelijk gefeliciteerd met je/jullie nieuwe job, maak er een succes van. Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  3. He dfat ziet er gezellig uit en gefeliciteerd met jullie DT !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er uit als een hele gezellige dag !! En gaaf dat jullie gevraagd zijn voor het DT !! Creatieve groetjes van Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Proficiat meid en geniet ervan!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. gefeliciteerd, leuk dat jullie nu ook in het designteam zitten en fijn dat het zo'n geslaagde dag was.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Baie dankie vir jou kuiertjie Jaimy en dat jy by my blog kom aansluit. Waardeer die kompliment oor my kaarte. Ek sien jy't baie pret gehad by die opening van jou winkeltjie. Baie mooi kaarte hoor. liefs Sharon x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nou Jaimy hier ben ik, en ik dacht meteen hee hier ben ik al geweest, maar toen ik verder ging kijken nee hoor, ik heb even gesnuffeld, en ik weet niet wie er mooier kaarten maakt jij of je zus. Prachtig hoor, en van harte gefeliciteerd als DT member.
    lieve groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi jaimy, leuk om je vanmorgen ontmoet te hebben, en erg leuk om jullie creaties in het echt te zien. Nogmaals gefeliciteerd met jullie DT schap. Leuk hoor! Succes ermee.
    Groetjes Fieneke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hai Jaimy wat leuk dat je in het design team zit met je zus. Gefeliciteerd.
    Ik dacht dat ik al volger van je was maar dat is een foutje oeps maar nu dan echt.
    Thnx voor de lieve reactie op mijn blog.
    Je zus en jij maken ook hele mooie creaties.

    Liefs, Lieb

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het ziet er heel gezellig uit op de foto's.
    Gefeliciteerd met jullie DT-schap,
    Groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hallo meiden,
    Hartelijk Welkom in ons team bij Ge-We.
    Was gezellig gisteren hé, leuke reacties gehad!
    Jullie maken ook prachtige kaarten, dus terecht dat jullie die "job" hebben gekregen hi hi hi.
    Fijne dag nog en groetjes van
    Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Jaimy,,

    Bedankt voor je compliment op mijn blog en leuk dat je volger bent geworden. Je zus is pas ook al volger geworden. Jullie maken mooie dingen samen leuk hoor omdat zo met je zus te doen. Ik ben gelijk volger bij je geworden kunnen we elkaar in de gaten houden.
    Fijne zondag

    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik heb nog met jullie staan kletsen gisteren en gewoon niet in de gaten hebben dat jullie het waren.
    Het was inderdaad leuk en heb leuke dingen gekocht.
    Ik was die met al die ringen om en spierwitte haren.
    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  15. heej jaimy,

    ten eerste wat een prachtige kaartjes maak je/ jullie :D en wat leuk dat je zo bij mij bent gekomen :p succes in het DT team!!!


    groetjes lianne

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Jaimy,
    wat leuk dat je op mijn blog langs bent geweest en volger bent geworden. Wat maken jullie hier ook super leuke dingen zeg, ik ga jullie ook volgen hoor! Groetjes, Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Jaimy,

    De foto's zien er erg gezellig uit. Ook nog bedankt dat je volger bent geworden van mijn blog. Ik ga op mijn beurt weer jou volgen ;)

    Groetjes, Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen