zondag 11 september 2011

Verjaardagscandy!

Hoi Allemaal,


9 september ben ik jarig en daarom lijkt het me leuk om jullie eens te trakteren op een Candy!
Ik ben dol op het krijgen van kaartjes, dus daarom lijkt het me leuk om heel veel verjaardagskaartjes te krijgen.

Wat je dus moet doen om kans te maken op mijn candy:

-Stuur mij een verjaardagskaartje via de post
(voor mijn adres moet even een mailtje sturen naar: jaimymiddelburg@hotmail.com)

-Wordt volger van mijn blog en van het blog wat ik gezamelijk met mijn zus heb

-Zet een link van deze candy in je sidebar.

Natuurlijk wint de mooiste kaart!
De winnaar maak ik bekent op 11 september.

Om alvast een tipje van de sluier te geven zal er in iedergeval magnolia en bloemetjes in de candy zitten.

Ik ben benieuwd naar jullie kaartjes!

Liefs, Jaimy

5 opmerkingen:

  1. Wat een super leuke Candy Jaimy, daar wil ik graag aan mee doen, volger was ik al en zal de link op mijn blog zetten.

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Jaimy, Wij doen wel mee met deze candy, volger zijn wij al van beide blogs. Zet de link naar de candy op ons blog(geen afbeelding?) en stuur je zo een mailtje voor het adres.
    groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey Jaimy!!

    Nou ik doe graag mee met je candy hoor, leuk!
    Ik heb al een ideetje voor een kaart dus ga lekker voor je aan de slag!

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Jaimy

    Ik vind dat toch echt een super leuk idee dat je een verjaardagscandy weggeeft en ik kan dan ook niet wachten om aan de slag te gaan om je een kaartje te maken.
    Ik ben volgster geworden bij beide blogs ,en heb je candy ook bij mijn 2 blogs in de sidebar geplaatst.
    Ik blijf natuurlijk ook je volgster want ik vind je creaties erg mooi!

    XXX Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow jij maakt net als je zus super creaties! Wat leuk dat jullie ons DT team gaan versterken!
    Van harte WELKOM! Groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen