maandag 26 september 2011

Butterfly

Hoi Allemaal,

Eerst wil ik jullie bedanken voor de leuke reacties op mijn vorige bericht!
Ik zit ze altijd met veel plezier te bekijken.

Dit weekend heb ik een kaartje gemaakt die iemand bij ons besteld had.


De materialen die ik gebruikt heb om deze kaart te maken:
- Magnolia stempel
- copics
- doohickeys
- magnolia papier
- kant
- bloemetjes van wild orchid
- taartkleedje
- glitter
- pareltjes

Met deze kaart wil ik meedoen aan de volgende challenges:

Toen ik de Doohickey kocht waar ook de wolk bij zat dacht ik eerst wat moet ik daar nou toch weer mee.
We hadden hem gekocht om het leuke vlaggetje, maar uiteindelijk kan je de wolk ook heel erg leuk verwerken al zeg ik het zelf. Ik ben tevreden met het resultaat en natuurlijk ben ik weer benieuwd wat jullie er van vinden.

Liefs, Jaimy


29 opmerkingen:

  1. Hij is erg leuk geworden, ook je wolkje.
    Prachtige kleurcombi.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is erg leuk geworden... en zelfs de wolk is leuk..
    Liefs, Debbie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is schitterend, heerlijke kleurtjes heb je gebruikt voor deze kaart. Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  4. weer een prachtige kaart heb je gemaakt, op je vraag, de wegwijzer is van magnolia uit een oudere collectie, de getallen heb ik er zelf opgeschreven

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een geweldig leuk kaartje weer.
    Groetjes Astrid & Larissa

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtig kaartje weer.
    Echt schitterend.


    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat prachtig zeg, erg mooie kleuren !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  8. prachtig kaartje, ik vind de combi blauw/bruin altijd heel mooi.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een schatje, prachtig in die kleurtjes

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super mooi kaartje Jaimy!
    Groetjes Fieneke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. hallo Jaimy..

    Wat leuk dat je mij gaat volgen en....jij heb er ook een volger bij.
    Schattige kaartjes maak je zeg kom gauw eens terug....fijne avond.

    Groetjes Fia

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Erg mooie kaart Jaimy, leuk hoe je die wolk die hebt verwerkt! Gefeliciteerd nog met je DT positie bij GeWe!!
    Groetjes,
    Mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke kaart! Heel mooi deze kleurtjes :)
    Groetjes, Johanna

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Jaimy!!
    Bedankt voor je leuke berichtje op mijn blog!!
    Wat een lief kaartje heb je gemaakt! wolken zijn juist top om op kaarten te gebruiken!!
    Helemaal leuk!
    Groetjes Cornelie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hallo Jaimy,

    Wat leuk dat je een berichtje hebt achtergelaten en dat je volger geworden bent van mijn blog!
    Heel erg bedankt hoor!

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hier ben ik nog een keer,vergeet ik tegen je te zeggen dat je prachtige kaarten maakt.
    Bij deze,ik zal regelmatig een kijkje komen nemen hoor!

    Groetjes Diny.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Superleuk kaartje! Je hebt er een volger bij ;-)

    San x

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een leuk kaartje! Bedankt voor het meedoen met de challenge van de Dutch Magnolia Chickies.
    ps ik ben gelijk je volger geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wil je echt weten wat ik er van vind??
    HET IS WEER N TOPPERTJE!!!!
    Liefs,
    Corien.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hallo Jaimy,

    Wat een mooie kaart.

    Liefs, Lieb

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hij is mooi hoor!
    groetjes Tessa & Anke

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Prachtige bingokaart, Jaimy. Leuk dat je mee doet met de challenge van DMCC.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een prachtige kaart zeg, wat een lieve kleurtjes ook.
    lieve groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  24. So 'n fantastiese kaart, dankie vir die deelneem aan Anything Goes se challenge, groetjes Sharon

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een super mooi kaartje en bedankt voor
    het meedoen bij DMCC

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Een heel mooi kaartje Jaimy...ik heb zojuist een lekker rondgesnuffeld op jouw blog ....prachtig allemaal...bedankt dat je volger geworden bent, Ook ik ben zojuist bij jou volger geworden en zal nog wel vaker een kijkje komen nemen...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen