donderdag 2 februari 2012

afsheidskaartje

Hoi allemaal,

Dit kaartje heb ik gemaakt voor een meisje uit mijn klas die een andere opleiding gaat doen.
We wilden met heel de klas een kaartje aan haar geven als afscheid.
Iemand uit mijn klas riep meteen:
Jaimy moet dat kaartje maar maken, want die kan mooie kaarten maken! hihi
Ik vond het wel een eer dat ze mij daar voor vroegen!
Hier is dan het resultaat.



De materialen die ik voor dit kaartje gebruikt heb:

- large spellbinder (voor de kaart opzich)
- spellbinders (gewoon het normale formaat)
- doohickey
- magnolia stempel
- copics
- pion papier
- craft papier
- crackle paint
- stickles
- distresser
- pareltjes
- doily
- kant
- wondgaasje
- bloemetjes

Zo dat is weer een hele waslijst aan materialen! hihi
Eigenlijk merk je pas hoeveel materialen je voor een kaart gebruikt, als je het zo aan het opschrijven bent.

Morgen komt het klasgenootje afscheid nemen en zal ze de kaart krijgen.
Ik ben heel erg benieuwd wat ze er van vind!

Fijne avond!

Liefs, Jaimy





17 opmerkingen:

  1. Hij is schitterend zeg, je hebt alle reden om trots te zijn je kaarten zijn prachtig, zul je goed voor je zusje met haar zere pootje zorgen!!! liefs Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super kaart! Ach ja, ik vind veel materialen altijd erg leuk. Dan valt er van alles te zien. Dat is bij deze mooie kaart ook het geval! Ik heb net mijn project voor morgen ingepland. Dat is nog eens een waslijst... Pfff...

    Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. 't kaartje is inderdaad echt prachtig ! Wat een mooi papier heb je gebruikt !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een geweldig mooi kaartje en toch wel een eer dat ze vragen of jij het kaartje wilt maken!

    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is een echte beauty geworden!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is een waar kunstwerkje, daar zal de ontvanger wel erg blij mee zijn!!
    Super leuk dat ze jou vroegen om er eentje te maken, is toch bijzonder hè?!

    groet, Erma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Jaimy, leuk dat je klasgenoten je kaarten ook waarderen. Het is ook weer heel goedgelukt deze keer.
    Groeten Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schitterend kaartje jaimy.

    lieve groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat zal je klasgenoot blij zijn met zo`n geweldig mooi kaartje
    gr.agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke kaart heb je gemaakt, daar zal ze vast heel blij mee zijn!
    Leuke vorm voor de kaart!!! Hou ik wel van, hoewel ik het te weinig doe.

    Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Echt een prachtige kaart. Je klasgenootje boft maar.
    Fijne dag,
    Ethel

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een schatje JAIMY.
    Echt super lief.
    Wat moet dat fijn zijn te horen als ze zeggen,wil jij het kaartje maken.
    Daar moet je toch een heerlijk gevoel bij krijgen.
    Heb een heel fijn weekend.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Daar zullen ze geen spijt van hebben dat ze het door jou hebben laten maken, wat is ie schattig.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  14. hallo,

    op ge-we hobby heb ik je vintage kaart gezien , hij was prachtig.
    hier ben ik op jullie blog terecht gekomen en metten je volgers doens tijgen naar181.
    Steeds welkom op mijn blog

    groetjes

    fijn weekend

    tine

    BeantwoordenVerwijderen
  15. One Tilda is beautifuller than the next. You colored all gorgeous and the flower-arrangements are very beautiful. I like it so much !
    Thanks for visiting my blog an be my new follower.
    I want to do it also by you - but I cannot find the link to follow at your blog !
    Greetings from Austria
    Helga

    BeantwoordenVerwijderen