vrijdag 10 februari 2012

wiebelkaartje

Hoi allemaal,

Inmiddels heeft mijn klasgenootje haar kaart gehad en was er helemaal weg van!
Het was erg leuk om dat te horen.

Dit keer heb ik een wiebelkaartje gemaakt.



De materialen die ik hiervoor gebruikt heb:
- pion papier
- craftpapier
- cardstock
- magnolia stempel
- doohickeys
- copics
- pareltjes
- bloemetjes
- kant
- wondgaasje

Met dit kaartje wil ik meedoen aan de volgende challenges:

Ook dit keer ben ik weer erg benieuwd wat jullie van mijn kaartje vinden!

PS: Mijn zus Mandy zit de komende 2 weken nog steeds met haar voet in het gips.
Ze kan nog steeds bijna niets en zit het grootste gedeelte van de dag
op de bank met haar been de lucht in.
Ik wil jullie allemaal vragen om haar een beterschapskaartje te sturen om haar wat op te vrolijken.
Jullie kunnen mij of Mandy zelf een mailtje sturen voor het adres.
Ik weet zeker dat ze dit erg leuk zou vinden,
EN...DE MOOISTE KAART WINT EEN PRACHTIGE PRIJS!


Fijn weekend!

Liefs, Jaimy



24 opmerkingen:

  1. Heel erg mooi kaartje, prachtig van kleur ook!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leuke wiebelkaart. je afdrukje heb je ook mooi ingekleurd de kleurencombo op je kaart vind ik ook prachtig

    fijn weekend
    groetjes Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een superrr gaaf kaartje!!

    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super mooie kaart is dit zeg! En wat een geweldig lieve stempel!!!
    Je hebt hem prachtig gekleurd.
    Wat lief van je oproep voor je zus, naar hoor, zo hele dagen op de bank hangen en niet eens kunnen freubelen...
    Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat mooi gemaakt Jaimy, alvast sterkte beterschapswensen voor je zushoor.'
    gr. liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lief kaartje hoor!!!
    Prachtig die kleurtjes zo........
    groetjes Rachel

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schattig kaartje JAIMY.
    Echt super lief.
    Heb een heel fijn weekend.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Jaimy, prachtig kaartje weer. Vind de wiebelkaarten ook gewoon een leuk modelletje.
    Als het goed is heeft Mandy mijn kaartje al ontvangen.
    Groeten Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke wiebel hoor Jaimy! Toevallig vandaag zelf ook aan de wiebel gegaan:-)
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuk kaartje, het model vind ik zo leuk! Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Such a beautiful card, hun! Fab shape!
    Hugs Tab xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een beeldschoon wiebel kaartje is dit!!

    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  13. prachtig dit wiebelkaartje !!!

    Beterschap voor je zus ! Groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtig wiebelkaartje is dit.

    Super mooi gedaan hoor.

    Groetjes en liefs van Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat is dit een prachtig kaartje.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Stunning creation! Thank you for joining us at MMC!
    Hugs Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hallo Jaimy, Leuk dat je mijn volger bent geworden!:-) En wat een mooie kaarten maak je! Ook ik ben volger geworden:-)
    Liefs, Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heel erg leuk is die wiebelkaartje Jaimy :)
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wow what a beautiful card and a gorgeous colour too. Thank you for visiting my blog today. Hugs Teresa xx

    BeantwoordenVerwijderen
  20. .. .. and now you have a new follower too.

    So pleased you found my blog as now I have found yours.

    What wonderful work you do.

    I am loving the shape, colour and texture of this beauty.

    Love Jules xx

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hello Jaimy!! :) WOW!!! This is really a gorgeous design!! I adore the magnolias and I look forward to seeing many more on your blog!! Thanks for stopping by my blog and becoming a new follower!! HUGS

    BeantwoordenVerwijderen